هر جا که دلت میخواهد برو......

 هی فلانی
دیگر هوای برگرداندنت را ندارم
 هرجا که دلت میخواهد برو
 فقط آرزو میکنم
 وقتی دوباره هوای من به سرت زد، آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت، باز هم آرام نگیری
 و اما من
 بر نمیگردم که هیچ!
 عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم،
 که نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی،با خاطراتم قدم بزنی



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت1:00---8 تير 1392
سلام ابجی شیطون خودم مرسی ک بهم سر زدی و نظر گذاشتی هرچند سمت چپ!!!!!!!!!!راسی چرا وبت اینقد تغییییییییر کرده!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مطالب رو حذف کردی؟؟؟؟؟؟؟قضیه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بازم بهم سر بزن منتظر حضور گرمت در وبم هستم فعلابای
پاسخ:سلام ممنون که بازم اومدی خیلی وقت بود خبری ازت نبود


رهگذر...
ساعت20:49---23 خرداد 1392
وب تو هم خیلی ناناسه ممنون که اومدیپاسخ:مرسی خواهش میکنم

طهورا
ساعت18:14---19 خرداد 1392
مرسی عزیزم که اومدی

پاسخ:خواهش میکنم بازم به من سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 خرداد 1392 | 17:10 | نویسنده : شیطون بلا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.